EOG blev afholdt hos Ricco Hagenflindt.
Dagsordenen var:
- Formandens beretning
- Økonomi
- Blue Circles fremtid
- Eventuelt
Referat Blue Circle Ekstraordinær
1. Medlemmerne nød fadøl, rødvin, snaks, billard, drinks, kød, pølser, brød, kaffe, fodbold på storskærm, slik, salat mv. inden CdB bød velkommen til årets EOG. Tak til Ricco for at lægge hus til (vi kommer igen!) og til Jan & co. for en dejlig middag.
2. Valg af dirigent Arnt blev valgt til dirigent og referent.
3. Formandens beretning (fremlagt af CdB) So far et ”skod år”. Sommerfest arrangement ikke godt nok og bestyrelsen påtager sig ansvaret for denne ”kikser”. Antal deltagere til disciplinerne har været under tidligere års gennemsnit. Der skal gøres en ekstraordinær indsats til næste år for at rette op kvaliteten i mangekampen og sommerfesten. Mere herom under punkt 5.
4. Økonomi Fantastisk godt år. Siden året start er foreningens egenkapital vokset fra 67.000 kr. til 130.000 kr. primært pga. vores investering i APM. Stor ros til CdB for vores investeringsstrategi. Der var en del diskussion om vores investeringsmuligheder, men der var alt i alt meget stor opbakning til at beholder APM aktien, da der ikke findes bedre alternativer i øjeblikket. Bestyrelsen blev anmodet om til OG at fremlægge politik for, hvordan foreningens EK skal forvaltes. Den aflyste sommerfest har kostet os 5.000 kr.
5. Fremtid Den største udfordring for BC er, at under 50 % af vores medlemmer har deltaget i blot én aktivitet i år!! Mange ideer og tiltag blev diskuteret, men et tilbagevendende tema var ønsket om arrangementer med ”mere pang på”. Vi vil have unikke oplevelser og helst noget vi ikke har prøvet før. BC arrangementerne er i ”konkurrence” med vores sparsomme fritid, vores jobs, koner, kærester, sport, børn etc. så derfor skal foreningen tilbyde noget ekstraordinært og tiltrækkende. Nedenstående synspunkter / ideer blev indfanget fra debatten: • Vi kan roligt hæve deltagerprisen på 50 kr. • Bedre med færre oplevelser af høj kvalitet end mange ”ligegyldige” forlystelser. • 2-4 store events om året, der gerne må koste lidt mere. • Der skal være større kommitment fra game masters. • 30 deltagere til en konkurrence er et godt antal. • Vi er en herreklub, så familiearrangementerne må ikke tage overhånd. • Iværksæt en hvervekampagne for at løste medlemstallet til 50. • Flere vilde konkurrencer.
Forsalg til aktiviteter i 2004: Kajak polo Speedway i Næstved Ishockey Klatretur i Sverige Gokart
6. Eventuelt Der var ikke energi til at drøfte mere under eventuelt, så generalforsamlingen blev afsluttet med BC’s kampråb….. og tak for god ro og orden.
Bestyrelsen
Se billeder fra EOG 2 her
|